Friday, May 27, 2011

Assalamalaikum^^,


dekat sepuloh tahun rasenye la kan tak update blog.ntah,kenape malas ni banyak sangat smpai nak update seketul pun tak dapat.bajet macam busy la sangat.kadang-kadang rasa macam berdozen lah nak story.tapi selalu terbantut.macam aku lah jugak.entah,aku sendiri pun tak faham dengan diri sendiri.hihi,abis tu cam ne?.aku pun pening,so tak payah pikir.layannnn je!(ala2 fafau sket^^,


korang tahu tak?...(soklan pengetahuan am)

lately sejak menjak cuti sekolah nie kan,belambak la wedding invitation card masuk kat peti surat rumah haku.aiseyh,bukan takat tu je,yelah semenjak teknologi canggih sekarang nih,kad kawin pun bleh sangkut-sangkut je kat fesbuk kan.tapayah dah penat-penat nak beli setem bagai.nak typing alamat sume,pastu semput nak gi pejabat pos sebab nak hantar berdozen kad kawin.tak payah.out of date dah....

hehe.yang paling best sebenarnye,bile bukak kad jemputan.mule laa menjerit mcam sawan x pun macam beruk tekejut la kan.HOMAIGOD!!OOEMMJAAYY!...emm,macam2 la kan.nak2 yang kawin tu ex-schoolmate yang skema giler tak hingat.tak pun budak slow je time skolah.tapi,dah besar gilerr advance beb.kawin.korang jeles tak?sob..sob..sob..MAKAN HATI X HINGAT!T_T

since aku habis study nie kan,Alhamdulillah aku dapat ade mase lepak balik same-same dengan mak aku,gossip dengan mak aku,story itu lah ini lah story kasut baru,baju raye nak beli kat jakel,emas naik rm130segram la,nak diet jadi mcam nora danish la,jumpe mamat hensem kt pasar la dan bla bla bla.macam-macam.sume aku story dengan mak aku.love u mak.



ni la mak aku.
hehe.saje tepek besar-besar nak bagitau betape aku sayangnye mak aku.nak kate aku baik sangat ,tipu la.aku pun same jugak,kadang ade jugak yang tak kena.nak-nak kalo aku nak satu benda tak dapat.teruk kan?tapi x la melampau sampai nak mintak evo10 tuhh.melampau namenye!hehe,tu sebab kadang mak aku sekarang dah pandai komplen.hehe,mak aku cakap aku ni banyak songeh.amboii!pandai komplen sekarang?hihi.ayat tu selalu aku ckap kat mak aku time die mule syarahan:P.

sekarang nie,aku rase free sikit nak cerita part-part of love story kat mak haku.dulu2,mak bising jugak,tengah blaja nak becinta bagai.mak kate,tapayah nak becinta la sangat,cinta ntah ke mane blaja ntah kemane.ye tau lah,tu pun antara jawapan yang common aku bagi la.pastu aku malas nak citer sangat,takut mak ingat aku x fokus belaja.kang dia suruh kawin kang,naye.erkk,tapi ok jugak.hihi~^,

penah aku tanye soklan bodo tak bodo jugak la.hehe,time tu aku tengah study.aku tanye mak''err.mak,kalo tirah kawin time belaja mak kasi tak?.tutup telinge cepat cepat.mak aku jawab"apeeeeee????????ni nak blaja ke nak kawin?nak kawin,tapayah blaja.nak blaja tapayah pikir kawin.phhheeeewwwh!aku paham terus ayat tuh.pedih kot.hehe

tapi tu sume dulu,sekarang tak lagi,aku faham ape yang mak aku maksudkan.thanks mak.mungkin sekarang mak dah nampak aku semakin dewasa,kadang-kadang mak yang banyak meluah dengan aku itu dan ini.sampai nak suruh aku pilih channel astro pun call aku dari ipoh kat kl nih,nak Mustika ke Warna?.hehe,haruslah Warna kan.aku nak tengok Jozan:P.ok,adik aku stress.tak dapat tengok drama indon.tak bleyh.kau budak skolah.heeeeee..

MOOD sekarang aku teringat kat mak aku.sebab mak aku call semalam.sekarang aku dengan mak tengah challenge gile la kan nak kurus.tehehe.aku tekezuuttt wooo!  
                            85KG--->82KG
maaf.tu bukan berat aku.tu berat mak.hehe.eiish!tak bleh jadik nih.nak dekat plak dengan haku.tapi aku tak pecaye lah mak aku cakap nih.saje nak bagi aku sentap la kan!its tricky!untill aku tengok dengan matekepalahakusendiri.

rajin tak hingat la kalau dah update nih.tape,insyaallah lepas ni aku cube jugak rajin.tak kisah la,bukan ade sapa nak bace pun;))ok.bubye!wassalam.


No comments:

Post a Comment